lunes, 15 de abril de 2013

Gañadores do concurso do Día da Poesía

Aínda que cun pouco de retraso non queremos deixar de mostrar  algúns dos textos poéticos que se fixeron para o Día da Poesía no instituto, nunha actividade coordinada entre o ENDL e a biblioteca escolar. Nas bases poñía que eran textos en 140 caracteres pero xa sabedes que a poesía é libre e os rapaces, tamén.
4º ESO C: Samuel Graña. Poesía visual "A naturalesa"
 
As follas dos carballos
son coma frechas douradas
que apuntan con perigo
 sobre o chan mollado.
 
3ºESO B: Elena Fernández "Verbas"
 
Teño unhas verbas gravadas no peito
ninguén mas pode quitar;
teño unhas verbas gravadas na alma
ninguén as poderá levar.
 
Teño unhas verbas gravadas no peito
ninguén mas pode quitar;
teño unhas verbas  de lúa crecente,
teño unhas verbas de claro luar.
 
Teño unhas verbas gravadas no peito
ninguén mas pode quitar;
teño unha barquiña mariñeira
que mais xa non vai navegar.
 
Teño lembranzas gravadas nos ollos,
teño tres bágoas perdidas no mar;
Teño unhas verbas gravadas no peito,
ninguén mas pode quitar.
 
 
1º ESO C: Noemí Rodríguez González
 
Buscando palabras
buscando ideas
na miña cabeza
un poema se desvela.
 
Por cada poema de amor que fago
a miña inspiración son os
meus paris que por min
eles a vida dan.
 
E por cada poema de amistade
os meus amigos fanse mais
grandes que calquera outro lugar.

No hay comentarios: